“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, April 1, 2010

Aku ada kerna kamu ada....

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Berakhirlah sudah presentation proposal aku hari ini. Sangat gembira sebab supervisor a.k.a bos aku banyak tolong masa sesi soal jawab. Walaupun banyak yang perlu dibaiki dalam proposal tu, tapi berakhirnya presentation ini, aku rasa macam dah berjaya je (poyo je bunyi..hahaa).


Terima kasih, ayah~
Sebab bagi kata-kata semangat pagi tadi

Terima kasih, emak~
Sebab sanggup melayan karenah anak mak yang tak nak makan sebab takut ni

Terima kasih, akim dan mamat~
Sebab sanggup dengar akak berlatih present malam tadi sambil membetulkan bahasa inggeris

Terima kasih, ena~
Sebab buat aku percaya yang aku boleh buat

Terima kasih, bos~
Sebab banyak bantu saya dalam menjawab killer questions tadi

Terima kasih, apat~
Sebab banyak bagi idea dan semangat dalam meneruskan perjuangan ni

dan.....




Terima kasih, pak teh~
Sebab selalu ada....




sayang kamu semua (kecuali bos la...hahaha)

0 comments:

Post a Comment