“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, March 31, 2010

takut sampai nak muntah~ :(

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...



Saya sangat takut sekarang ni. Esok saya akan present proposal master saya. Present je la kan? Kenapa nak takut? Tu la yang cuba saya cakap pada diri saya. Tapi saya masih takut. Saya takut sampai rasa nak muntah. Oh, bukan. Saya takut sampai saya muntah. Perkara biasa. Kemungkinan sebab tidur dan makan saya tak menentu. Rasanya dah berapa minggu saya makan dan tidur tak menentu. Sebab tu gastrik saya menyerang pagi tadi. Tapi nasib baik saya bijak (bijak ke macam tu?). Saya dah simpan coklat-coklat dalam semua beg yang saya bawa, termasuklah di ofis. Saya tau yang gastrik ni akan menyerang. Sekurang-kurangnya saya isi perut dengan coklat yang Pak Teh bagi tu.

Saya sepatutnya tak perlu takut. Saya perlu yakin yang saya boleh buat. Pesanan Pak Teh pada saya. Doakan saya boleh buat esok. Doakan sekali ketakutan saya ni pergi dan hilang. Insya Allah.....

0 comments:

Post a Comment