“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Friday, April 9, 2010

Coklat oh coklat!~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Pemurah...


Hari ni saya tak nak cerita pasal apa-apa pun pasal Pak Teh... Nanti saya teringat dia lagi... So, hari ni saya nak cerita pasal coklat....

Saya suka makan coklat... Lebih-lebih lagi bila saya tengah tension.... Kira pengubat jiwa lara la... Hahaa.. Orang cakap, kalau makan coklat banyak-banyak boleh jadi gemuk... Bos saya pun cakap saya gemuk... Tapi saya tak kisah... Comey apa... :p 

 Saya suka makan coklat yang warna warni ni... Rasa dia tak lah sedap sangat... Tapi color dia menarik... Sebab tu saya campurkan semua coklat yang kecil-kecil ni dalam satu balang...

 Haaa... Coklat ni sedap... Sebab dia ada walnut kat dalam... Yang plastik macam gula-gula tu, dalam dia ada serbuk kopi... Pelik, tapi trust me, SEDAP~

Tapi, ni la coklat yang paling saya suka... Sebab dalam coklat tu ada kurma, dan dalam kurma tu ada almond... Hahaha... I like~


Kenapa tak pernah nampak coklat-coklat yang dua terakhir ni? Owh.. Sebab ni coklat dari Qatar... Sebab... Uwaaaaaa... Pak Teh yang bagi... Hukhukk... Kan dah kata takmo cerita pasal Pak Teh hari ni.... Uwaaaa...

0 comments:

Post a Comment