“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Friday, April 16, 2010

Mana ada......

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...


Perasaan apakah ini?? Walau banyak orang kat sekeliling, tapi hati rasa lain... Kosong..?? Hati saya cakap, tu lah R.I.N.D.U... Rindu tu apa? Adakah ia sejenis handphone keluaran terbaru? Ataupun rekabentuk bangunan baru yang dicipta oleh arkitek muda Malaysia? Mungkin ke ia sejenis penyakit berjangkit?? Huhuu..

Owh, I hate that feeling! Syoohhh... Pergi jauh-jauh! Tak suka laa..

Tipu la hati saya ni... Mana ada saya rindu dia... Saya cuma rindu:

1. Cincin dia yang saya tak tau saiz tu...

2. Senyuman dia yang buat saya melt macam coklat...

3. Janggut dia yang macam kambing... Lalalaaa~

4. Poket doraemon dia yang jadi tempat simpan purse saya...

5. Jam tangan dia yang boleh keluar lampu hijau/biru...

6. Bau perfume eternity dia yang dah macam bau pak arab... Hahahaa

7. Nyanyian dia masa dia nyanyi lagu Alleycat..

8. Bahu dia yang jadi tempat saya nangis...

9. Luggage besar dia yang boleh muatkan saya...

10. Baju dia yang jadi gambar untuk YM dia...


See?? Mana ada saya rindu dia kan?? Kan saya dah kata.... 

MySpace

2 comments:

Anonymous said...

hahah..angau!

zara sham said...

2 angau ke name die? mne ade... hahahaa :p

Post a Comment