“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Friday, April 2, 2010

Alhamdulillah... (^_^)

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Alhamdulillah... Tu je yang mampu aku ucapkan buat masa ni... Semuanya berjalan lancar.. Now, kedua-dua belah pihak dah pun berkenalan dengan keluarga masing-masing... Cuma yang belum, kedua-dua parents bertemu... Kalau bertemu tu, lain maksudnya... Hehee... Bawa Pak Teh jumpa mak ayah masa anniversary kami untuk disoal siasat? Hahaaa.. Memang "hadiah paling berharga" la bagi Pak Teh... :P

Persepsi aku terhadap family dia? Hmm.. Best... Sebab family dia jenis yang simple je.. Simple & nice.. :) Mak abah layan aku dengan baik.. Mudah mesra dengan aku yang pemalu ni (erkk..pemalu ke? Hahaa) Adik dia pun sama... Cuma yang lain tu tak sempat la berkenalan lebih sebab masing-masing nak pergi kerja... Persepsi family aku pula, rasanya tak ada apa-apa... Selalunya kalau mak ayah tak bangkitkan pasal hal ni, maksudnya diorang setuju... Lalalaa~ (^_^) Alhamdulillah, mak ayah merestui hubungan kami.. :) Apa yang perlu kami lakukan sekarang adalah berusaha untuk peringkat seterusnya... :)

Tapi....Hmm... Tak sangka cepat betul masa berlalu.. Tinggal 5 hari je lagi Pak Teh akan balik ke sana semula... Huhuu.. Dalam 2 minggu dia cuti ni, cuma 2 hari je aku jumpa dia? :( Lepas ni, tak tau bila boleh jumpa semula... Mungkin 6 bulan, 9 bulan lagi... Siapa yang tau kan? Hmmm...

"ku mohon untuk tetap tinggal..
dan jangan engkau pergi lagi.."

Ishh..Zara, please bear in mind! Dia ke sana untuk kerja.. Jangan fikir yang bukan-bukan... Kalau dia tak kerja, macam mana plan kami nak berjalan lancar kan? (^_^) Saya senyum lagi... Hihii...



Pak Teh, saya nak ikut balik leh??? Menyorok dalam beg awak...
Pleaseee....

MySpace

Boleh la eh???

(>O<)"

1 comments:

Anonymous said...

nice look!
i loike ^^

Post a Comment