“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, April 14, 2010

*wink wink* :p

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...



Cuba tengok tiket bas tu..

Ye, memang tiket bas saya hari ni.. Tapi cuba ingat betul-betul..


~ ~ ~ ~ ~



Ok...Ok.. Saya bagi clue..
Tengok tarikh dia..
Memang tarikh hari ni, tapi tarikh apa?
Hmmm...ok..ok..
14 April


Hari ni hari jadi saya...


MySpace


Pak Teh kata, kami dah sambut pun hari jadi saya  hari tu...
Memang dah sambut..
Hadiah hari jadi pun saya dah dapat 3 minggu lebih awal...
Tapi...
Kek tak ada pun~
Hari jadi kan ada kek...


Pak Teh kata tunggu bulan 7 kalau dia balik kalau nak kek...
Adehhh...
Kek bulan 7?
Hmmm... Boleh la, daripada tak ada... :p

Saya nak kek yang macam ni eh Pak Teh~
Ada strawberry banyak-banyak.. (^_^)



Ok Pak Teh.. Saya tunggu awak balik... (^_^)

0 comments:

Post a Comment