“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Friday, December 10, 2010

Pengakuan PART I

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Uishhh... Tajuk entry macam menakutkan je. Dah la ada part pulak tu. Macam cerita Harry Potter pulak. Tapi cerita Harry Potter yang terakhir ni memang superb! Starting cerita je dah ada konflik. Tak macam cerita Harry Potter yang lain. Owh, tak sabar nak tengok Part II pulak tahun depan. 

.
.
.
.
.
.
.


Erkkk...ok..ok.. Kembali ke pangkal jalan. Bukan tu pengakuan saya yang nak dicerita hari ni. Tapi ramai yang tanya saya, so I guess blog saya ni tempat paling sesuai untuk saya bagitau. Hehehee *suspen je*


Hihii... Ye, saya DAH BERTUNANG. Buat kawan-kawan saya yang membaca blog ni, ye, saya dah selamat bertunang dengan pak teh. Patutnya anda semua dah perasan sebab entry saya sebelum ni saya ada wish untuk encik tunang saya. (^_^)


Sorry kalau ada yang kecik hati sebab tak bagi tahu, tapi saya memang tak nak bagitau sebenarnya. Bukan ke hal pertunangan tu tak perlu diperbesarkan? Oleh sebab tu jugak saya tak masukkan gambar dalam Facebook. Tapi disebabkan ada kawan-kawan yang nak tengok gambar, so letak dalam blog ni je eh? (^_^)


Okeh, selamat meng'kritik'... Hehehee




 Ok, cincin tunang dan cincin merisik. Harus diletakkan first. Thehehe sebab ni la bukti saya dah bertunang : )


  
Hantaran dua-dua belah pihak. Saya bagi kat pak teh warna merah hitam. Dia bagi warna putih pink.


 
 Ni la duit tanda untuk saya. Adat orang Johor macam yang saya cerita masa kakak saya tunang hari tu.


  
Owh, ni hantaran favourite saya sebab saya yang buat. Wahahaha ;p Cantik kan? *Sila muntah*


  
Masa sarung cincin *wink wink* (^_^)y


 Gambar blur, but still cantik. Of course sebab saya ada sebab tu cantik. Wahahahaa xD (terasa kemeriahan kan?)


 Owh, saya terpaksa edit gambar ni untuk menghilangkan segala jerawat yang nampak sebab ni kan gambar close up. Hihihii ;p


Ni la gambar family saya. Lengkap~ Tema family saya warna hitam. Saya sorang je pink sebab ikut tema family pak teh. Pak teh pulak ikut tema family saya. : )


Owh, budak debab mana ni? kihkihh :D


With my best friend forever, Apiez.... Dia sorang je pun yang saya ajak. Anyway, thanks dear sebab datang (^_^)


 Ni la orang yang make up kan saya, orang ni jugak la yang sama-sama buat hantaran dengan saya. Ye, ni adik saya, Ena : )


Dengan kakak saya yang baru je kahwin hari tu : )


Tu gambar bakal emak mertua saya. Hehehe


  
 Little monster saya ni demam sebenarnya masa ni. Tapi still nak datang untuk tengok saya bertunang. Sweet je kan? : )



Tu je gambar untuk masa ni. Sebab gambar ni saya curi dari Facebook pak teh. Gambar dari kamera family sendiri masih belum saya dapat sebab kamera tu sekarang dekat adik saya. Dan sebab tu ni adalah PART I. Nanti dah dapat dari Ena, saya upload lagi (^_^)






Kamu-kamu yang membaca blog saya ni, doakan saya ye... Semoga hubungan kami akan sentiasa diredhai oleh-Nya dan akan terus mewangi hingga syurga. 




P/S: Owh, kalau nak tau, ni la hadiah anniversary saya yang saya sangat suka tu (^_^) Genap 1 tahun 3 hari, saya rasa ni masa terbaik untuk saya bertunang : )

2 comments:

::cippeanut:: said...

congrats~!!!

zara sham said...

owh, mekaseh finaz~ (^_^)

Post a Comment