“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, December 28, 2010

-

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Perasan tak saya jarang tulis pasal master saya? Memang pun, sebab saya tak suka beratkan kepala saya dengan study saya ni. Tapi dalam bulan ni, saya rasa sangat tertekan dengan master ni. Sebab saya dah setahun pegang title student ni, tapi baru semalam saya tahu yang saya kena ubah semua tesis master saya. SEMUA! Lepas presentation semalam, semua soalan yang lecturer lain tanya saya tak boleh jawab. Saya semakin tak clear dengan apa yang saya buat. Saya sangat-sangat tertekan! (T_T)

Habis setahun saya terbuang macam tu je... Dan supervisor saya suruh saya grad bulan 8 ni... Maksudnya saya ada 8 bulan untuk start the whole thesis semula... Awak tau tak macam mana perasaan saya sekarang?

B.E.R.K.E.C.A.I. 

Mati hidup balik pun saya takkan lupa... Saya cuba jadi kuat, tapi tak boleh... Macam mana saya nak kuat, kalau benda ni asyik mendesak fikiran saya. Batu yang keras tu pun, kalau hari-hari dibaling ke dinding, akan pecah juga. Tapi saya bukan batu. Saya lagi lemah dari tu. Saya tak tau nak buat apa lagi. (T_T)

Pak teh suruh saya berblogging untuk release tension, tapi bukan cerita hal master. Tapi saya tak boleh. Blogging pun saya masih ingat master saya ni. Saya penat.........

0 comments:

Post a Comment