“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, December 29, 2010

Ode

 Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Dunia ni memang indah...
Harus buka mata untuk lihat semua..
Mohon temani aku untuk melihat...
Jadi mata keduaku dikala aku buta...

Jangan bunuh pelangi indah itu...
Sebab pelangi itulah semangat aku..
Tatkala aku kehilangan kamu..

Kenapa tinggalkan aku,
waktu hati dibawa terbang?
Bukankah kamu tahu,
saat itulah kamu harus bersamaku...
Bersama mencari hati yang hilang?

Tapi kamu pergi,
pergi bersama pelangi aku...



Mohon hati itu kembali....
Tolong jangan jatuh berkecai mencium bumi!



*menangis dalam diam*

2 comments:

cik siti said...

urm..jom melihat dunia dgn mata hati kakak..pasti indah...~0^

zara sham said...

hmm..tu la.. harapnye mata hati kita x buta kan?

Post a Comment