“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, December 14, 2010

"aunty tak rindu uncle?"

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Apakah soalan itu? Tu la soalan yang anak buah pak teh, Izzati, tanya pada saya. Adehhh... Perlu ke saya jawab soalan itu pada budak yang baru darjah 3? Ye, budak darjah 3. Budak-budak sekarang kan dah pandai IT. Baru sekolah rendah pun dah ada akaun Facebook. Tiba-tiba rasa malu sebab saya pun baru je buka akaun Facebook. Hahhaha ;p


Dia: Hai aunty zara. sihat?

Saya: Hai izati. sihat. awak katne?

Dia: Kat umah nenek.... Aunty katne?

Saya: Owh, tido umah nenek ke malam ni? Aunty baru balik keje la sayang... Ni baru sampai umah : )


Bla..bla...bla... (Budak kecik ni semangat cerita dia nak pergi picnic esoknya). Tengah semangat bercerita, tiba-tiba.....


Dia: Aunty tak rindu uncle?


Errrkkk... Camne nak jawab eh.. Hmm


Saya: Rindu uncle? Hahahaa...mesti la rindu.. Kat izati pun aunty rindu... Oman, Iqbal....Semua la... : )

Dia: Ok, aunty cute.....

Saya: Aunty memang cute... Hahaha :D  

*sempat lagi angkat bakul* ;p


Tu dia jawapan selamat saya rasa. Dah kata rindu separuh mati, tak mungkin la tak rindu kan? : ) Tapi saya dah janji dengan pak teh, nak buang rindu tu jauh-jauh. Owh, tolong jangan hujan~

1 comments:

Anonymous said...

aunty memang cute.....tolong jgn merajuk lbih2 dah lerr.....

Post a Comment