“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, July 15, 2010

Saya suka merepek...

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Hmm.. Ada banyak cerita yang nak saya cakap kat sini. Tapi entah la, kenapa entah saya susah betul nak menekan papan kekunci ni. *aisshhh* 

Tiba-tiba je saya rasa saya nak cakap benda ni:


Perfume : Kekal mewangi dalam hati saya...

Selimut : Keep me safe and warm when I feel sad...

Jam tangan : Setiap ketika, setiap detik.. Always.... (menghitung hari)

Books : Buat saya lupa seketika yang dia tidak ada di sisi...

Key chain : Peneman saya setiap masa....


Hmm..Entry yang mungkin tidak difahami orang lain. Sorry. Tapi saya tetap nak tulis. Moga dia tahu, saya tetap di sini menanti....

2 comments:

Anonymous said...

saya selalu menghargai pengorbanan mu sayang

zara sham said...

pengorbanan kamu juga...

Post a Comment