“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, July 8, 2010

Adios!

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...


Tidaaaakkkk! Macam mana Jerman boleh kalah ni? Cissss... Ni mesti sebab saya tak tengok ni. Sebab tak ada sokongan dari saya, sebab tu Jerman kalah. Hahaaa.. Perasan.

Mana si sotong yang pilih Spain menang tu? Meh sini, saya nak cincang dia buat sushi. Apasal la dia boleh melekat dekat bendera Spain. Ishhh.


Tapi sebenarnya, saya bukan lah penyokong kuat Jerman pun sebab seorang pemain Jerman pun saya tak kenal.  Wahahaa. Saya sokong Jerman sebab:


1. Jersi dia cantik. Putih, hitam. I like~ (^_^)

2. Saya ada jersi Jerman. (Tapi disebabkan saya nak bagi jersi tu pada Pak Teh, so takde la rasa sangat kekalahan Jerman tu. Hahaa ;p)

3. Dulu saya bercita-cita nak sambung pelajaran saya di Jerman. Tapi disebabkan saya ni "terlampau pandai", jadi orang Jerman tak sanggup nak terima saya. ;p

4. Saya suka bahasa Jerman sebab bunyi dia pelik.

Tu je sebab saya suka Jerman. Apa-apapun, selamat jalan Jerman. Jumpa lagi 4 tahun akan datang! (^_^)



Pak Teh tetap di hati. Eh, silap. Takde kaitan. Hahaa. Jerman tetap di hati!~ ^^y

0 comments:

Post a Comment