“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, July 6, 2010

Jalan-jalan, hati riang~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

I really enjoyed last week. Kakak saya balik dan anak buah saya pun ada sekali! What a great moment~ (^_^) Spent time together with them memang mengujakan saya. Semua masalah yang saya fikir, hilang macam tu je. Ye la, mana sempat nak fikir sebab ada je aktiviti yang kami buat. : )

Kami ke butik pengantin.....

Aktiviti biasa bila berjumpa cermin. Hehee..

Bersama kak ngah (^_^)

Gambar yang di snap oleh Kak Ngah~


Kami ke rumah Kak Farah, kawan kakak saya kahwin....

Ye, kami di meja VIP. Tengok, siap ada reserve atas nama kakak saya lagi. Hahaa *gelak bangga*

Now u see...

Now u don't... xD

Sangat mengikut tema, sampai warna air pun nk hijau.

Aktiviti biasa telah bermula. Hahaa (tolong jangan muntah ye..)

Susah betul nak suruh mak senyum bila ambil gambar. Adehh..

Me with Mamat

Eta dengan mak

Gambar ini motifnya nak tunjuk jam sahaja, ye kawan-kawan ;p


Kami bersama di karnival sukan taman perumahan saya...

Balut hamper memang kepakaran kami!~ 

Hadiah VIP : Coklat dan buah-buahan sudah....Nak mahal, beli sendiri. Lalalaaa~ :p

Najwa dan adik, sebelum adik buat persembahan.

Kami comey kan? wahahaa ^^y

Senyum ke nangis? Hahaa.. Adam dengan atuk.

Karnival sukan yang memang menjadi kesukaan kanak-kanak.

Cehh.. Adam sombong bila dah ada papa.

Banyak kan aktiviti? Theehee.. Memang kalau ada anak-anak buah saya ni, saya takkan boleh rasa sunyi. Ada je benda yang diorang suruh saya buat. Ada satu perkara ni yang buat saya gelak sampai sekarang bila ingat. Kak ngah tengok gambar Pak Teh dalam handphone saya. "Kacak la boyfriend kak Siti ni"... Wahahaaa... Nak gelak guling-guling saya dengar sampai semua orang dalam rumah tu gelak besar. Budak 5 tahun guna perkataan "kacak"? Memang tak boleh blah. 

Pak Teh, kacak la awak ni... Wahahhaaa *sambil gelak guling-guling tekan perut* xD

0 comments:

Post a Comment