“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, July 20, 2010

LUKA

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Hari yang melukakan bagi saya. Owh, bukan! Bukan yang macam anda fikirkan. Saya bukan terluka sebab frust atau apa walaupun ada sikit la saya frust. Tapi saya terluka sebab terlanggar meja. So, kaki saya sakit dan terluka. Lepas tu saya kemas buku-buku bos saya untuk letak dalam rak buku baru. Lagi sekali saya melukakan diri sendiri dengan mencalarkan tangan saya. Eh, bukan saya sengaja, tapi bucu buku-buku tu sangat tajam ok. Buku-buku jahat tu jugak dah menghimpap kaki saya. Bertambah luka la kaki saya. Sungguh annoying bila asyik-asyik cakap pasal luka ni. 

Yang paling membuatkan saya terluka, jam pink kesayangan saya tercalar. Tak pasti bila skrin dia bercalar, tapi yang pasti hati saya dah terluka. Sungguh, mood saya dah hilang.... Spoil.



Nota sudut bawah: Orang lain takkan faham, tapi jam tu bawa sejuta makna bagi saya. (T_T)

2 comments:

Anonymous said...

bila nk wat keje tu confine space dulu ok

zara sham said...

hukhuk... ye, tau...

Post a Comment