“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, July 27, 2010

Mari menyampah bersama saya~ :p

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Idea. Idea. Please come to me. I'm begging you! Huhuu. Tak suka betul bila tak ada idea ni. Saya sekarang dalam proses merekabentuk questionnaire saya. Giler ahh sebab sehari saya boleh design 1 soalan je! @#$%^$&*! Ditambah pulak bila memikirkan elaun saya yang mungkin dibekukan untuk sebulan sebab saya lambat renew lantikan saya. Hampeh! Bila dah buntu, mula la saya buat benda-benda yang annoying macam iklan santan kat tv tu. 

"ABANG, SANTAN DAH HABIS!!!" 

Dah la suara high pitch, lagi nak jerit-jerit la kan. Lepas tu, kalau iklan tu keluar sekali sehari takpe la, ni sikit-sikit iklan tu. Memang annoying habis! 

Owh, maksud saya kat sini, bukannya saya menjerit tak tentu pasal macam iklan annoying tu bila tak ada idea. Tapi, ni yang saya buat:















Ambil gambar sendiri kat dalam ofis. Enam gambar dideretkan sekali. Annoying giler nak mati kan? Hahahaa! Sila. Kalau nak muntah, saya tak kisah. Hahahaa.


Tak cukup dengan komputer, lagi nak pakai laptop. Huh, tamak sungguh! Theheee. Meja bersepah konon-konon banyak kerja padahal sibuk meng 'annoy' kan diri sendiri. Wahahhaa ;p

Banyak lagi sebenarnya gambar yang menyampah ni. Tapi tak mampu saya nak upload dalam blog ni sebab saya pun rasa nak muntah. Hahahaa. Lagipun saya takut blog saya ni buat demonstrasi tunjuk perasaan sebab tak sanggup upload gambar-gambar annoying lagi. xD







Tiba-tiba saya terperasan, "am I getting chubby?" Haishhhhh.....




3 comments:

::cippeanut:: said...

cik zara yg chumils . chubby means cute heh :)

zara sham said...

cik peanut, chubby means saya dah gemuk...
adehhh... tgk pipi saya yg dah macam bola..
*aishh*

zara sham said...

owh, lupe nk cakap cik peanut... i'm not getting cute, bcoz i already cute... as always.. wahahaha ;p

Post a Comment