“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, July 1, 2010

Kusut tapi tak Susut

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Orang yang kusut fikiran, selalunya tak boleh berfikir dengan betul. Sangat benar! Sebab saya nak LARI! Saya nak lari bawak mak dengan Akim, adik bongsu saya. Saya nak bawak mereka ke syurga (macamlah dah cukup amalan saya di dunia ni). Tempat yang bolehkan saya hidup bahagia dengan mak dan adik. Selamanya. Supaya semua yang kusut ni, tak perlu difikirkan lagi. Erkk, boleh ke? See, memang tak betul kan saya fikir ni? Sepatutnya saya tak boleh lari dari masalah. Saya kena hadapi. Kalau tak, sampai bila masalah tu nak selesai. 

Sampai korbankan diri? Mungkin... Kalau itu yang perlu dibuat. 






Nota yang tiada kaitan : Rindu tu bukan perkara yang menyeronokkan. Sakit.

0 comments:

Post a Comment