“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, June 22, 2010

Sakit + Emo

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Rasa nak berguling-guling je kat ofis ni. Sakit yang sangat-sangat. Sampai dah nak habis minyak Yu Yee ni saya sapu kat perut, tapi sakit still tak kurang. Uwaaaa... 

Ok, saya period pain. 

Perut saya rasa cramp yang amat sangat. Apat tanya, perut cramp tu macam mana. Hmm, macam mana nak cakap ye. Rasa macam bahagian perut tu ditegangkan setegang yang boleh. Lepas tu, rasa macam benda-benda dalam perut tu macam nak meletup atau putus. Hahaa, ye saya tahu. Melampau-lampau pulak saya gambarkan sakit tu. Tapi, tu la yang saya rasa sekarang. Bersyukurlah wahai orang yang tak merasai apa yang saya rasa. Orang yang tak rasa apa yang saya lalui sekarang memang takkan faham macam bos saya

Semalam, Pak Teh suruh saya tanya Mr.Google macam mana nak kurangkan period pain ni. Disebabkan saya ni memang mendengar kata, saya pun search la petua-petua yang orang lain buat. Result: kebanyakan mereka-mereka yang mengalami nasib yang sama menyarankan supaya ambil susu sebab salah satu sebab period pain adalah kekurangan kalsium dan magnesium. SUSU LAGI! *aisshh*

Saya tak suka la susu ni. Tak sedap langsung. Susu HL yang saya suka tak ada pulak jual kat koperasi UTM. Terpaksalah minum je susu yang lain ni dengan perasaan sumpah nak muntah! 

SAYA TAK SUKA SUSU NI!! SAYA TAK SUKA MINUM SUSU!! (Perempuan emo ini mula bersuara)

4 comments:

Anonymous said...

hehehehe minom jerk&bersyukur..
org kat benua afrika tu nk jumpa susu pon kene perah sendiri tau

zara sham said...

erkkk..ye, baiiiikkkkk~ *aisshh*

Anonymous said...

lempang aje pompuan ni..kah3

zara sham said...

isshhh...pompuan name khamisah ni jahat laaa.. hahahaa :p

Post a Comment