“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, June 3, 2010

Jauhnya........

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Hmm, giler jauh! Saya dah tanya Mr.Google, jarak Kuala Lumpur dengan Doha bersamaan 5,892 km! Atau dengan kata lain, memang saya akan sampai kat sana tahun depan kalau saya jalan kaki dari sekarang. 

Kalau jalan kaki, ada ke orang nak tumpangkan saya rumah untuk berehat bila saya dah letih?

Kalau nak berenang merentas laut, saya tak pandai berenang.

Kalau nak bawak kereta, saya tak ada lesen.

Kalau nak naik kapal terbang, saya takde duit nak beli tiket.

Semua tak boleh? Apa yang saya boleh ni!? Down lagi.... Bukan nak menyalahkan diri, tapi saya memang tak mampu buat apa-apa. 






Owh angin, bawalah aku terbang sampai ke Qatar!~ :(


3 comments:

Anonymous said...

abis kan master tu..nanti mana2 pon boleh g bersama2 ok

zara sham said...

ok.. saya akan brusaha! gambattei!~ (^_^)

Anonymous said...

mcm tuu laa

Post a Comment