“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, June 24, 2010

Perlu Beliau...

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Kesalahan : Telah mencuri hati saya

Tempat Terakhir Dilihat : Doha, Qatar (bila entah nak balik Malaysia...)


Pernah tak jumpa mamat ni? Beliau ni sangat jahat. Beliau suka buli saya. Bila balik Malaysia, saya selalu jadi mangsa angkat beg beliau yang besar raksasa tu (macam la selalu sangat ;p). Dah la suka ejek saya. Beliau cakap, saya tak ada hidung la, saya tembam la... Saya tau, beliau sebenarnya jealous dengan kecomelan saya (ok, sila menyampah dengan statement tersebut). xD Lagi satu, orang lain panggil buah hati diorang "B" (stand for baby). Beliau pun panggil saya B jugak. Bucuk.... -_-" Tapi takpe. Saya pun boleh panggil beliau B jugak apa. B, "bajet ensem". Wakahahahaa :p



Sesiapa yang jumpa beliau, sila bagitau saya dan katakan pada beliau,


Happy 7th Anni-month-sary! (^_^)

Saya sayang dia, sampai hujung nyawa...









Nota kecil: Owh, ini entry saya yang ke-100 ^^v

2 comments:

Anonymous said...

da masok 7bln1hr....syukur alhamdulilah
salam sayang buat kekasih,buahhati,mata air,aweks,makwe,marka yg diingati selalu ni...terima kasih krn selalu menyangi saya&saya ttp menyangi kamu..moga ikatan yg terbina ini kan teguh hingga kerr akhirnya spt yg diimpikan..
amin.......

zara sham said...

amin.....

dah..dah.. jgn wat saya nk pinjam bahu awak lg.. huhuu.. :)

Post a Comment