“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, June 2, 2010

Cerita Ceriti

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Cerita 1

Semalam masa balik dari kerja, anak buah saya pun baru balik dari sekolah. Macam biasa, mesti ada adengan cium pipi sebab jarang jumpa. Lepas tu dia cakap,

"Kak Siti ni, balik kerja pun wangi lagi...."

Budak umur 7 tahun tak pandai menipu.

Pak Teh, awak yang busuk... I, sentiasa wangi.. ;p

Cerita 2

Mak cakap "pergilah makan".

"Tak nak la mak.. Takde selera nak makan nasi"

Pak Teh, I tau U mesti tak percaya dah seminggu lebih I tak sentuh nasi. (tapi benda lain I makan.. hahaha)

Ayah dengar. Terus ayah masak ayam special. Tak tau nama masakan sebab tu resepi ayah. Bau dia dah cukup buat diet nasi saya disekat. So, berakhirlah mogok saya pada nasi semalam. Tapi takpe, sebab saya suka ayam tu. Hihii :D

Cerita 3

Dapat jam tangan dari Pak teh. Yeaaaa!~

Sangat suka sebab warna pink.

Errkk.. Sejak bila saya suka pink ni?


Tu je cerita hari ini. Sekian.

0 comments:

Post a Comment