“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Monday, August 16, 2010

Saya belum berhak... (T_T)

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Selagi perkara sebenar belum diketahui,
Selagi keputusan belum ditetapkan,
Selagi dia belum sah menjadi milik saya,
Selagi itulah saya akan lelah...




Keep in mind: Siapa kau untuk halang benda-benda ni?





Sesungguhnya kini, saya hanya mampu berserah kepada Tuhan...

Dengan apa yang terjadi, memori yang sangat sukar untuk dipadam dari ingatan...

Kini saya semakin sedar, saya bukan puteri dalam cerita dongeng...









Mode: Lelah  +  Pasrah

1 comments:

Anonymous said...

sabaq....tak da yg terbaik utk yg terbaik...

Post a Comment