“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, August 18, 2010

Kisah Si Debab ;p

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Setakat pagi ni, mood saya semakin baik. Walaupun ada la jugak beberapa perkara yang mengganggu fikiran saya, tapi tu saya tolak tepi. Bukan nak lari, tapi sekadar memujuk hati. Lagipun, bukan ke hidup ni dah ditakdirkan? : )

Ok, tutup cerita tu. Perkara yang paling buat saya gembira hari ni, my tiny little monster dah debab!~ (^_^) Mama diorang dah habis pantang, so pagi tadi saya sempat jumpa dia, saya sempat cium dia. Owh, tak tau macam mana nak gambarkan perasaan saya bila dia senyum kat saya. Sangat comel! *teruja* (^_^)

Sebelum ni, dia sangat kecil berbanding little monster saya yang lain. Tapi, selepas tiga bulan usia, dia dah menyerupai kak ngah masa kecik. Sangat tembam! *teruja lagi* (^_^)





 Dah debab kan berbanding yang lepas ? : )


 See! Dia senyum kan!? (^_^)


Ye, saya tau saya pun comel macam dia. Hahaaa xD





Nabihah, cepat membesar dengan sihat! Nanti kita pergi main kat taman sama-sama. (^_^)


2 comments:

Anonymous said...

masih keciklg tuu,nanti bila da mulaa mcm monster2 yg lain.takot x larat nk jaga

zara sham said...

bile da jadi macam monster2 yg lain, i btukar la jadi mak tiri.. hahaa

Post a Comment