“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, May 5, 2010

Tagging from Kak Cha

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Haaa, sampai 2 post saya hari ni... Tu tandanya saya dah bosan dengan kerja yang saya tengah buat ni... So, blogging ni salah satu feveret saya bila saya bosan... Hehee... Pastu, boleh pulak terjumpa benda alah ni dalam blog kak cha... Dah lama tak buat survey-survey macam ni... Dulu masa time Friendster, selalu la buat... Tapi zaman Facebook ni, dah tak pernah buat dah... (macam la ada Facebook.. Hihii.. :p)

Mari buat survey bersama saya... Check it out~ (^_^)

5 things found in my bag (jangan kata 5, 10 pun saya boleh bagi... beg saya, MACAM-MACAM ADA! :p)
1. Purse (wajib ada... kalau tak macam mana saya nak bayar tambang bas.. hehee)
2. Handphone (tapi arini lupa bawak)
3. Kad Matrik (nanti Pak Guard tahan saya kalau tak bawak)
4. Kertas & Pen (Sebab saya suka menconteng)
5. MP3 (dah kata saya suka menyanyi..)

5 things found in my wallet
1. Duit (of course....again, macam mana nak bayar tambang kalau takde duit)
2. Resit (ok...ok Pak Teh... Nanti saya buang resit-resit tu.. :p)
3. IC (wajib la ada kan?)
4. Gambar saya, Pak Teh, adik-beradik, Kak Long
5. Name Card (entah sapa punya)

5 favourite things in my room
1. Tilam saya
2. Bantal saya
3. Selimut saya
4. Bebear saya
5. Bantal peluk saya 
(waaa...rindunya bilik saya... hahhaaa :D)

5 things I’ve always wanted to do
Owh, check out previous entry here..

5 things I’m currently into
1. Habiskan master saya secepat mungkin
2. Tolong kakak saya buat persiapan kahwin
3. Main game dekat Facebook Pak Teh
4. Menyanyi.... Lalaaa~ (sebab bos keluar..ngeee)
5. Menaip di depan laptop... Menaip... dan menaip... Huhuu

Macam malas nak tulis entry je Zara ni... :p

0 comments:

Post a Comment