“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Monday, May 3, 2010

Ntah pape je....

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Rupa-rupanya, simptom-simptom yang saya alami minggu lepas adalah petanda awal saya akan demam... Huhu.. Entah apa-apa je... Disebabkan saya demam, aktiviti saya pada hari minggu adalah - TIDUR... Suka tidur-tidur ni, tapi kerja la pulak banyak terbengkalai... *aaissshh*

So hari ni, saya akan cuba buat kerja sebanyak mungkin... Pak Teh selalu cakap, saya boleh buat... Ye, saya akan cuba...

MyEm0.Com

Hmm..Cakap pasal Pak Teh ni, baru saya teringat... 

Pak Teh balik nanti, saya nak dera dia nyanyi lagu ni...

Lagu dalam blog saya ni.. (niat jahat)

MyEm0.Com

Sebabnya?

Sebab saya suka lagu ni!~ Takde sebab lain... Wahahaa...

P/s: Boleh eh Pak Teh?? :p

MyEm0.Com


Teacher's Pet - Warisan Wanita Terakhir 

Bila kita dalam alam perpisahan
Namun aku tetap bersamamu
Ku rasa bagai satu sentuhan
Dalam mimpi ku terbayang wajahmu

Dalam dirimu penuh kelembutan
Semakin hari namun semakin rindu
Tapak tanganmu akan ku genggam
Akan ku sentuh ketika sayu

Untukmu akan ku semaikan
Cinta yang sejati tiada bandingan
Dalam kerinduan ku sendiri
Dalam kesyahduan kita hadapi

( korus )
Warisan wanita terakhir
Jiwa raga ku serah
Kau ingin milik segalanya
Di mana kasihmu tiada kau memberi
Apa yang ku perlu hanya kau dapat memberi
Hanya satu yang ku pinta kasih
Kau warisan wanita yang terakhir

Dalam dirimu penuh kelembutan
Semakin hari namun semakin rindu
Tapak tanganmu akan ku genggam
Akan ku sentuh ketika sayu

Untukmu akan ku semaikan
Cinta yang sejati tiada bandingan
Dalam kerinduan ku sendiri
Dalam kesyahduan kita hadapi

( korus )
Warisan wanita terakhir
Jiwa raga ku serah
Kau ingin milik segalanya
Di mana kasihmu tiada kau memberi
Apa yang ku perlu hanya kau dapat memberi
Hanya satu yang ku pinta kasih
Kau warisan wanita yang terakhir

Hati sucimu ingin ku miliki
Hanya satu yang ku pinta... Kasih... 
Kau warisan wanita yang terakhir
Kau warisan wanita... Yang terakhir... 

4 comments:

Anonymous said...

hehehe ada kerr nk srh nyanyi..tgk laa kalo u tls senikata bole laa i nyanyi hehehe

zara sham said...

hihii.. kn i da letak skali lirik dia kat atas tu.. :p mksudnye bole la tu kan? wahahaa~ (gelak jahat) :D

mas juon said...

kakak...... hehehe.. sukenye tgk kakak mcm nih...

zara sham said...

hahaa..nape mas ckp camtu? sbb ntah pape je kan kte ni? :p

Post a Comment