“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Friday, May 14, 2010

perasaan atau perasan?

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Rasa macam blog saya dah bersawang je sebab dah lama tak update... Bukan sebab saya busy, tapi keadaan kesihatan yang tak menentu ni menyebabkan saya tak selesa untuk buat apa-apa... Saya rasa macam nak tidur je sepanjang hari... Tapi kalau tidur banyak, sakit kepala pulak.. *aissshhh*

Disebabkan kesihatan tak menentu ni, emosi saya turut tak menentu... Macam-macam perasaan yang bersarang dalam hati ni... Kalau spider, semut, ulat gonggok, lalat, dan seangkatan dengannya boleh buat sarang dalam hati saya, confirm mereka menari tango sebab banyak sarang boleh buat... Ok, ok... Terkeluar dari tajuk pulak... :D

Macam-macam emosi.... Hmm... Tu la perempuan... Banyak sangat fikir... Tapi memang saya rasa macam-macam sekarang ni... Utterly mixed, completed....

Saya rasa........

-KECEWA-

sebab target saya untuk menyiapkan questionnaire pada minggu ini tidak tercapai... huhuu

-SEDIH-

sebab sesuatu yang tidak boleh diceritakan disini... 

-GEMBIRA-

sebab bos saya dah luluskan Chapter 3:Methodology saya!~ Dia cakap macam ni, "Chapter 3 u ok, cuma u kena tambah sikit untuk analysis technique dengan data collection technique"... Yeaaa!~ Bisa diatur bos! (^_^)

-TERKILAN-

sebab ada sesuatu yang buat mak terkilan... Disebabkan mak rasa terkilan, saya pun terkena tempias tu... Hmm... Nasib baik saya berjaya buat sesuatu yang gembirakan hati mak masa Hari Ibu hari tu...

-SUKA-

sebab kakak saya nak balik hari ni... Disebabkan kakak saya nak balik dan dia dah lama tak jumpa little monsters kat rumah, maka little monsters itu akan tidur di rumah saya malam ni... Yeaaa~ Saya ada teman malam ni! (^_^)

-MARAH-

sebab terlalu memikirkan benda-benda ni... Marah pada diri sendiri sebab tak boleh fokus.. Marah pada diri sendiri sebab target minggu ni tak tercapai...

-SEBAK-

sebab sesuatu yang dikatakan oleh Pak Teh... Tak boleh nak cerita, tapi apa yang dikatakan cukup buat saya sedar tentang kehidupan... (He always say something that make me feel touched T_T) 

-BIMBANG-

sebab sesuatu yang dari dulu saya bimbangkan... Selagi belum dibuktikan, selagi itulah saya bimbang... 

2 perkara positif VS 6 perkara negatif... Macam mana saya nak cepat sihat?? *mengeluh lagi* (saya tahu mengeluh ni tak elok, tapi saya tak boleh elak)

0 comments:

Post a Comment