“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, January 27, 2010

rindunya.... : (

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Perkara-perkara yang aku rindu nak buat... Tapi susah nak lakukan sebab tak ada kesempatan... Huhuu...

1. Rindunya nak menari macam dulu-dulu... Kali terakhir dunia tarian aku adalah masa form 4... Lepas tu, aku dah tak ada peluang lagi... Hmm.. (Kalau dapat menari pun, cuma menari "Chicken Dance" je dengan budak-budak tu... Huhu)

2. Rindunya nak melukis dengan budak-budak tu... Biasanya, aku balik dari UTM, diorang dah balik rumah... Tak sempat nak jumpa pun... Rasanya dah lama tak spend time dengan diorang macam dulu-dulu... Tu pun sebab adik yang cakap "esok balik kerja cepat sikit eh... Dah lama kita tak lukis sama-sama... Adik rindu la dekat kak Siti..." Ya Allah... Kejam ke aku ni? Hmm...

3. Rindunya nak pergi joging + berjalan-jalan dekat taman... Dulu, selalunya aku dan Zarith akan pergi Taman Tasik Titiwangsa/Taman Tasik Perdana bila kami rasa bosan... Tapi sekarang, Zarith pun dah pindah Johor... So, aku dah tak ada geng nak riadah sama-sama... Hmm...

4. Rindunya nak pergi karaoke dengan Apiez dan Zarith... Kami bertiga yang gila microphone ni dah lama tak berkumpul sama-sama... Masing-masing ada kehidupan sendiri sekarang ni... Hmm...

5. Rindunya nak pergi shopping dengan Eta dan Ena... Masing-masing balik rumah pun jarang... Macam mana nak keluar sama-sama... Nak pula gaji aku dah dibekukan selama 4 bulan... Lagi la hajat tu terpaksa aku lupakan... Hmmm..

6. Rindunya nak mandi sungai/laut... Last picnic aku adalah masa raya hari tu... Tapi tak semua yang pergi... Yang lain masih dalam mood raya... Hmm...

7. Rindunya nak makan masakan mak cik dekat Cafe Meranti UTM Skudai... Nak makan ikan patin mak cik tu sebenarnya... Hari tu turun Skudai, tak ada pula makcik tu masak... Ahad lepas pergi Tesco pun tak ada jual ikan patin... Hmm.. *aaisshh* (Pak Teh kata nanti dia tangkap ikan patin tu...Masalahnya, bila la kan... Hahahaa)

8. Rindunya dekat Pak Teh... Hmmm...

5 comments:

Anonymous said...

sabarlaa yerr..tgu blk nanti k

zara sham said...

yupp.. menunggu kamu pulang.... :)

Anonymous said...

waaa..sustainable je rs page zara ni..
tahniah akhirnya berjaya jgk btl kan..
bole en doha komen ;P

ps: sy pn menunggu "kamu" pulang..rindula~

Anonymous said...

g ajak apat joging tu!! dia tu lepas kawen kena jg badan..

zara sham said...

apat: mestila sustainable.. ank didik en.din la katekan (^_^) en doha komen? xpe.. dia x komen pun xpe.. "bicara kami ibarat bicara sufi..tidak melalui kata2, tp melalui hati..." cewaahhh... :D

kak cha: mane leh kak cha.. die dlm mood pngtin baru lagi tu...wahahaa..

Post a Comment