“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, January 14, 2010

My life's Doodles

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Sekarang aku dah pun sampai di UTM Skudai.. Hari ni ada kelas pukul 3 nanti... Nasib baik la pagi tadi travel ke Skudai dengan bos... Dia ada meeting dekat UTM ni... So, jimat la duit saya minggu ni... Lalalaaa~ (^_^) Semalam betul-betul tak tau nak buat apa... Sebabnya internet kat ofis macam problem sikit... Jadi, seperti biasa, aku yang dah lama tak menconteng, memulakan contengan aku atas sekeping kertas yang aku ambil (bukan curi) dari tempat simpanan kertas ofis... Heheee... Daripada lakaran (lakaran ke?macam conteng je...hahaa) ini, mesti kalian (kalian?) semua dapat agak apa yang saya rasa sekarang kan? :)


Nota untuk kamu: i miss u...

0 comments:

Post a Comment