“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Friday, January 28, 2011

Cuti-cuti Malaysia!

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang....


Saya SAYANG MALAYSIA! Apakah? Tetiba je buat statement sebegitu rupa? Hehee sebab walaupun saya tak sambut Tahun Baru Cina, saya tetap dapat cuti! Weeeee~! Saya akan bercuti bermula dari esok sehinggalah 6hb Februari (^_^) Haaa, awak tu Pak Teh, jangan nak jealous dengan saya kat sini. Awak dok kat sana diam-diam sila kerja baik-baik. Muahahahaha ;p


Semua orang kat ofis saya ni dah plan macam-macam untuk bercuti ni. Bos saya dah bercadang nak bercuti ke Bali bersama keluarga. E, officemate saya pun sudah selamat packing barang untuk pulang ke kampung halamannya di Kelantan dan seorang lagi officemate saya, Kak Hanim akan ke Sri Lanka untuk bercuti. Saya? *tersenyum penuh makna*


Kepada semua yang akan bercuti, selamat bercuti! ^^y

0 comments:

Post a Comment