“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, January 11, 2011

Bila?

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Cuaca hari ni memang buat mood saya swing~ Matahari tunjukkan muka kejap je. Pastu kabus je banyak. Hari nampak kelabu je. Mood saya ikut kelabu. Aishhh. Pak teh pesan, suruh saya fikir banyak-banyak benda positif. Tapi tu la, bak kata Ana Raffali "bila marah merasuk minda, kecewa menyelubungi, aku lupa...." Owh, tolonglah pergi wahai perasaan jahat!~ Saya BENCI kamu! Jangan cuba nak kuasai saya!

Owh..ok..ok.. Saya perlu cerita benda lain sebab semakin saya ingat, semakin gelap hati ni. Hmm... Dalam kepala saya ni, ada macam-macam pertanyaan "bila". Hmmm.......


Bila ye saya dapat capai impian saya?
Bila ye saya boleh yakin dengan kebolehan saya sendiri?
Bila ye saya boleh pandai memasak?
Bila ye saya boleh jadi multi-tasking?
Bila ye master saya ni habis?
Bila ye saya boleh memandu kereta?
Bila ye gembira ni boleh datang balik?
Bila ye baju kurung saya nak siap?
Bila ye semua keadaan akan pulih seperti sedia kala?
Bila ye saya nak jumpa penyelia untuk berbincang?
Bila ye saya boleh kurus?
Bila ye saya nak berhenti berangan?
Bila ye pak teh nak balik? (T_T)


Dan..

Bila ye saya nak berhenti dari berfikir "bila" ni?



Aishhhh~

0 comments:

Post a Comment