“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Friday, January 7, 2011

Buat Aku Tersenyum : )

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


I'm alone again. Aishh (-_-)" Hari ni saya seorang je kat ofis. Macam biasa, bila dua-dua bos tak ada, maka semua pun akan declare cuti masing-masing. So, kenapa saya datang ofis? Sebab saya pekerja berdedikasi. *sila muntah* Hehehee. Takde la, sebab saya ada perkara yang perlu saya selesaikan hari ni jugak. Opss *cepat-cepat zip mulut*


Okeh, abaikan perkara yang saya nak buat tu. Yang penting, bilik saya ni dah macam bilik karaoke sebab saya bukak lagu kuat-kuat supaya saya tak rasa keseorangan. Dalam banyak-banyak list lagu saya, ada 1 lagu yang saya asyik ulang-ulang dengar. Saya rasa, makcik cleaner yang tengah menyapu kat belakang blok pun dah hafal lagu ni. ;p



Buat Aku Tersenyum by Sheila On 7

datanglah sayang dan biarkan ku berbaring
di pelukanmu walau untuk sejenak
usaplah dahiku dan kan kukatakan semua

bila ku lelah tetaplah di sini
jangan tinggalkan  aku sendiri
bila ku marah biarkan ku bersandar
jangan kau pergi untuk menghindar

rasakan resahku dan buat aku tersenyum
dengan canda tawamu walau untuk sekejap
karna hanya engkaulah yang sanggup redakan aku

karna engkaulah satu-satunya untukku
dan pastikan kita kan selalu bersama
karna dirimulah yang sanggup mengerti aku
dalam susah ataupun senang

dapatkah engkau selalu menjagaku
dan mampukah engkau mempertahankan aku


P/S: Owh, this song is specially dedicated to pak teh. You know what pak teh, lagu ni la yang selalu saya dengar bila kita bergaduh hahaha. So, hayati lirik lagu ni, and then you will know what i mean... Dan awak memang selalu buat saya tersenyum : )




0 comments:

Post a Comment