“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Monday, December 21, 2009

kusut + rindu = lupa nak bernafas…..

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang....

tadi dia msg...
tiba-tiba je buat permintaan...
nak bercinta selepas kahwin...
simpan semua rindu sampai kahwin...
apa yang aku rasa...?
terkejut...?
hhmmm....
idea tu memang bagus...
tapi mampu ke aku...??


"so, boleh tak ni?" dia tanya...
boleh la kot...kita cuba...
"boleh tu...memang boleh...cinta kerana Allah banyak kebaikannya..." dia bagitau...
ok...kita cuba dulu...


.....end of message.....


betul ke aku buat ni...?
adehh...
terlajak perahu boleh diundur...
terlajak kata, memang padan muka....
aku cuma terfikir...
bila kami jauh...
dia akan lupakan aku ke...?
lupakan aku kat sini...?
separuh nafas aku jawab...
aku rindu dia ke...?
cepat-cepat aku buang perasaan tu jauh-jauh...
dia tak suka aku lemah macam ni...

end of conversation...
sesak...kusut..
baru aku sedar...
owh...
aku lupa nak bernafas tadi....

MySpace

Confession of broken heart : aku rindu dia...

0 comments:

Post a Comment