“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, December 16, 2009

aku bahagia.......

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.....

bahagia ke aku skarang? hmm...bahagia la kot... sebab now, mr.z dah ada bersama aku....susah dan senang aku.... (^_^) terima kasih pada dia sebab ada..... susah nak cakap.... yang penting aku bahagia dengan pilihan aku sendiri...doakan aku bahagia dengan dia selama-lamanya...


lagu untuk mr.z~

Bersamamu aku merasakan seperti orang yang paling istimewa
Bersamamu aku seperti bintang-bintang yang slalu bersinar
aku bahagia
aku bahagia

Bersamamu aku merasakan kedamaian yang tiada terkira
Bersamamu aku seperti matahari yang slalu menyinari
aku bahagia
aku bahagia

Reff

Bagiku hanya kau yang terindah di antara bunga-bunga itu
Bagiku hanya kau yang terindah di antara bunga-bunga itu
Bagiku kaulah segalanya

Bersamamu aku bagai langit yang selalu menaungi hatimu
Bersamamu aku seperti pelangi yang menghiasi duniamu
aku bahagia
aku bahagia

Bersamamu aku merasa bahagia yang sesungguhnya
Bersamamu di sisa hidupku.......

MySpace

0 comments:

Post a Comment