“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, December 23, 2009

addicted to Harry Porter (^_^)

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...


Sepanjang minggu ni, masa aku dihabiskan dengan membaca buku cerita Harry Potter yang aku pinjam dari library UTM... Hahaa..Berjaya juga aku akhirnya menghabiskan buku yang setebal 970m/s ni...Sampaikan Pak Teh dah tak perlu tanya aku tengah buat apa setiap kali dia msg...Hehee...Thanks Pak Teh for the understanding... (^_^) Ni yang buat sayang Pak Teh lebih ni~....Hahaa...


Harry Potter ni buku yang kelima dari J.K Rowling... Walaupun panjang, tapi menarik la...Tak tau la kalau aku seorang je yang rasa menarik....Tapi memang tak rugi membaca...Dan apa yang menjadikan buku ni bertambah menarik ialah.....Buku ni ditulis dalam BAHASA MELAYU! Hebat...!! Mula-mula rasa tak yakin juga la nak baca sebab dalam bahasa melayu kan...Takut entah apa-apa yang orang tu translate.... Tapi bila dah baca, memang memuaskan hati.... Lagipun, buku ni la paling tebal yang aku baca... Lepas ni, nak baca buku yang ketiga pula... HARRY POTTER AND THE PRISONER OF AZKABAN...HERE I COME!~ (^,~)y


p/s: Pak Teh, hantaran nanti nak buku Harry Potter satu set boleh...?? (^_^)

0 comments:

Post a Comment