“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, February 22, 2011

Maaf dari hati...

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Maaf kalau entry kali ni agak beremosi sikit. Mungkin sebab sudah seminggu perut saya cramp, menyebabkan mata saya senang betul berair. Saya minta maaf kalau saya sakitkan hati awak semua. Sesungguhnya saya tak berniat langsung. Keadaan macam ni buat saya tak boleh berfikir dengan baik.

Owh, macam-macam saya fikir sekarang ni sampai saya selalu terjaga malam. Penat. Bila tak cukup tidur, emosi saya akan senang terusik. Saya sedar sekarang ni saya selalu betul terasa hati.
Saya risau. Saya takut. Saya sedih. Saya sakit. Saya pedih. Semua perasaan negatif sedang saya rasa sekarang ni. Jadi saya mohon pada awak, tolong jangan tambah perasaan negatif ni. Saya sangat risau bila tahu awak marah, dan bertambah terluka bila tak tahu apa yang awak marahkan. Takut.

Owh, saya tak boleh cerita lagi. Semakin sesak. Mohon awak jangan pernah berubah. Semoga esok adalah hari indah.





0 comments:

Post a Comment