“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Saturday, February 5, 2011

Anasir jahat!

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Kenapa begitu susah nak puaskan hati semua orang? Saya tahu perkara tu adalah mustahil. Tapi tak boleh ke dia cuba menerima kekurangan diri saya? Saya tau saya tak sempurna. Bukan ke saya sedang cuba jadi yang terbaik? Tapi sayangnya dia tak nampak semua tu... Malam yang sangat kejam bagi saya sebab malam ni telah membuatkan saya rasa sangat tidak berguna. *kecewa* 


Terima kasih pada dia sebab telah sedarkan saya. Kesedaran akhirnya kepada tangisan. Tangisan yang membawa kepada permainan minda. Saya rasa saya perlu ambik lesen kereta secepat mungkin.So lepas ni kalau saya teringin nak makan apa-apa atau nak pergi mana-mana, saya tak perlu mintak orang lain yang hantarkan. Saya pasti takkan mintak tolong orang lain lagi. Saya pasti! 


Kadang-kadang saya terfikir, tak nampak ke dia tentang kelebihan saya? Mungkin terlalu banyak kelemahan saya sehinggakan menutup semua kebaikan yang ada. Entah la... Terlalu banyak derita yang saya nak ceritakan, tapi tak terluah. Mungkin hati saya masih kuat menahan diri dari merimaskan sesiapa.


Selamat tinggal, malam yang kejam! Si jahat telah merasuk saya malam ni. Saya dah terlalu letih.... Moga matahari esok akan memancar terang, terus ke dalam lubuk hati saya. Semoga sinaran matahari dapat menerangi jalan keluar si jahat ini!


*menangis dalam diam*




0 comments:

Post a Comment