“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Friday, September 24, 2010

Merah Itu Cinta (^_^)

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Eh, ye ke? Ke mata merah-merah menangis sebab cinta? Hahaaa. Ye, pak teh dah selamat pun berada di Qatar sekarang ni. Tapi saya tak nangis pun masa hantar dia kat KLIA. Dah rasa terbiasa pulak dia jauh-jauh ni. Hmm,ok saya tipu. Nangis sikit la. Tapi tak ada la sampai mata merah kot. Teheehee.

Yang penting, saya dah bergembira dengan dia selama dia cuti hari tu. Ikut dia berkebun kat ladang kelapa sawit, pusing JB tengah malam buta, cari burger tengah pagi waktu hari raya. Masa bercinta kan? Semua boleh dia buat untuk saya. Tengok la nanti bila dah kahwin. Hahaa... So,masa bercinta ni la saya kena ambik segala kesempatan yang ada. Hehee.

Memang raya saya tahun ni tak best. Mana taknya, saya kena beraya di KL tanpa mak ayah. Bak kata adik lelaki saya - "meaningless". Tapi tu untuk raya pertama sampai ketiga je. Sebab raya ke empat, saya dah pun berada di johor untuk sambut raya dengan pak teh. Sukaaa~ (^_^)

Terima kasih pak teh untuk cuti yang sangat best untuk 2 minggu ni. Terima kasih pak teh sebab cari jugak burger yang saya nak walaupun kita terpaksa pusing 1 bandar pukul 2 pagi. Terima kasih pak teh untuk hadiah anni-month-sary ni. Terima kasih pak teh sebab nyanyikan lagu warisan wanita terakhir tu walaupun orang pandang-pandang (sebab nak cari suara siapa yang tak sedap tu. Hahaa). Terima kasih pak teh sebab layan permintaan mengarut saya nak minyak wangi awak tu. Terima kasih pak teh sebab belikan saya pistachio dan coklat. Terima kasih pak teh sebab suapkan saya kek pisang yang sangat sedap. Terima kasih pak teh sebab bagi duit raya kat saya. Terima kasih pak teh untuk kad ATM Maybank (saya tak tau nak cakap apa *sebak*). Terima kasih pak teh untuk semuanya. Terima kasih sangat-sangat. Ishh.. Tiba-tiba je mata saya nak merah. Hahaa... Kan saya cakap, merah itu cinta kan? ;p   





Happy 10th anni-month-sary dear! Love you as always....
Nanti jumpa lagi.... (^_^)

0 comments:

Post a Comment