“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, October 6, 2010

Dag Dig Dug (bukan lagu dangdut) ;p

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Owh, rasa macam dah lama giler tak update blog ni. Macam labah-labah dah buat sarang je. Penuh sawang. Hahaaa. Bukan apa, saya sangat la busy menguruskan majlis perkahwinan kakak saya. Memandangkan cuma saya dan emak je perempuan yang tinggal kat rumah, maka banyakla kerja-kerja yang perlu diselesaikan. Walaupun banyak dugaan dan cabaran dalam menguruskan majlis ni, tapi alhamdulillah pada 1.10.10, kakak saya telah selamat menjadi isteri orang.... (^_^)

Masih dalam mood bercuti (sebab saya cuti seminggu untuk majlis ni), saya malas nak type panjang-panjang. So tengok je la gambar pengantin ni eh..


MALAM AKAD NIKAH




Eta yang tengah berdebar-debar.. Hahaa


Ayah bersama tok kadi.. Ayah pakai smart macam dia pulak nak menikah.. :p


 Mas kahwin bersama gelang untuk acara pembatalan air sembahyang...


Ayah tengah menikahkan abg Masrin


Saya suka moment ni... Hihii (^_^)



Bersama family


Dengan little monster yang meriuhkan keadaan.. :)


Ena dengan Mia, anak buah saya yang cakap tak berhenti.. Hehee



HARI BERSANDING



Menjeling-menjeling ku bertentang.. Mata kita sama memandang~~~ ;p


Tema: Biru Ungu



Pengantin dengan parents dan saudara masing-masing...


Pose dari pengantin...



Bersama family nyah...


Dengan Akim...


Mamat with Eta...


Muka-muka ceria sebab majlis dah nak selesai.. Hehee




Tulang belakang majlis ni.. Tanpa mereka, siapalah kami... (Ececeehhh,ayat skrip drama)



Gelap sebab kemalasan meng-edit gambar..Hehee


Maintain pose walaupun orang kiri kanan tengah sibuk bercakap.. :p








Gediks itu harus la kan? Hahaaa


With Mamat...


Yeaahh~ Posing walaupun penat, tetap bersama selipar tersayang.. Muahahaa xD



Gambar blur dari Akim...


Anak-anak dara Pn. Aminah Thaharin : ) *budak kecik tu tak masuk eh.. hihii*


Dengan pengapit asal yang tak sempat nak jadi pengapit.. : )


Pak teh, sila bersedia. Lepas ni giliran kita. :p



Macam membincangkan masalah dunia, tapi sebenarnya ena tengah pening fikir dia nak nyanyi lagu apa... Hahaa hampeh..



GAMBAR OUTING



Pengantin dangdut pak teh kata. Sebab diorang dipaksa nyanyi lagu dangdut. Hahahaa


Saya. Suka. Gambar. Ini : )


Okeh. Saya jealous.


Pemandangan Kuala Lumpur waktu senja yang sangat cantik... Secantik orang di dalam gambar... (okeh,sila muntah)



-THE END-







Weh, kata gambar kahwin.. Apasal gambar kau lagi banyak!? *blushing* teheehee 



0 comments:

Post a Comment