“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Monday, September 6, 2010

Waiting for 08/09

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Kejap je kan bulan Ramadhan ni? Tinggal berapa hari je lagi nak raya. Dan tinggal 2 hari je lagi Pak Teh nak balik! (^_____^) *tersenyum lebar* Theheee

Ye, Pak Teh boleh balik raya :) Sebab tu saya sangat senang hati. Semua perkara yang memberatkan kepala saya cuba tolak tepi supaya saya tak emotional bila beraya dengan Pak Teh nanti :)

Saya tau sebenarnya dia bukan la nak balik sangat raya ni. Tapi saya yang beria-ia suruh dia balik. Kalau saya tak bising suruh balik, dia tak mungkin nak balik pun... Tiba-tiba rasa bersalah pulak paksa dia balik... Hmmm.. Cik Zara, tolong jangan nak start emo di sini ye!

Owh, ok..ok.. Tak nak cerita lagi. Cuma nak ucapkan Selamat Hari Raya buat semua pembaca blog saya. Mohon maaf kalau ada yang tersinggung dengan perbuatan dan perkataan saya selama ni. Sesungguhnya saya cuma manusia biasa.... :)


3 comments:

Anonymous said...

macam manerr kalo say x jadi blk last minit?

::cippeanut:: said...

Selamat Hari Raya Zara =)

p/s : klu sy jd kamu pun sy paksa pak teh balik hehe :p

zara sham said...

pak teh: tapi seb baik jadi balik kan? hehee

peanut: slamat ari raya juga finaz =) so, x salah la kan tindakan sy paksa pak teh balik kan? hihii ;p

Post a Comment