“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Wednesday, February 17, 2010

Picnic Day!~ Yeaaaa! (^,~)

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...

Post aku yang sebelum ni, aku ada cakap yang aku rindu nak mandi sungai/air terjun/laut kan? Agaknya gelombang kerinduan (cewaaahh..) aku tu mak dapat baca kot.. Sebab mak yang cadangkan kami 1 family pergi picnic... Yeaaa~ (^_^) So, 16/2 kami pun bertolak la ke air terjun Sg.Gabai dekat daerah Hulu Langat ni... Sepatutnya aku yang excited nak pergi picnic.. Tapi mak yang beria-ia... Pukul 4.30 pagi dia dah kejutkan aku suruh sediakan barang-barang yang nak bawa... Adehhh...Emak..Emak... Padahal kitorang nak bertolak pukul 7 pagi... Huhuu...Malas nak taip panjang-panjang... Macam biasa, kita tengok gambar je.. :)


nasi lemak yang mak masak~ (^_^)

penjejakan kaki di Air Terjun Sg. Gabai...

ni la rupa air terjun tu

ni tengah tunggu air sungai tu jadi panas sikit...hahaha

adik-beradik aku pun tunggu air tu panas sikit.. ;p


Best betul hari tu... Kira terubat juga la rindu aku pada air terjun ni... Hihii.. Tapi gambar tak boleh upload banyak-banyak... :p



0 comments:

Post a Comment