“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Saturday, December 8, 2012

Pikir la sendiri tajuk dia apa~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Macam ntah apa-apa, update blog semata-mata tak mahu encik blogspot tutup akaun saya. Heh! :D 

Anyway, dah lama sangat tak jenguk blog ni. Cian dia sebab dah tak terurus. Tak sangka dashboard blogspot ni pun dah bertukar wajah. Adoii! Tapi terima kasih encik blogspot sebab belum tutup akaun saya ni. Saya akan jadik rajin lepas ni untuk update. Ganbattei! *dengan semangat membara*

Sebelum saya akhiri ceramah tulisan saya kali ni, saya nak tunjuk sesuatu....

Jeng..jeng..jeng..










Khalifah kecil bakal lahir nanti! (^_^) 





Nanti la saya cerita lagi eh. Katil dah panggil. Daaaaa~





0 comments:

Post a Comment