“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, February 9, 2012

Masih Ada

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...



Buat pembaca-pembaca blog ni, ye, saya masih di sini. Saya tak merajuk pun, cuma masa dan keadaan tak mengizinkan saya untuk meng-update blog ni. Susah nak cakap sebab walaupun saya dah jadik pengantin lama, tapi saya masih sedang berusaha untuk menyesuaikan diri menjadi isteri orang ni. Owh, kahwin ni bukan mudah rupanya. Nak pulak kalau kau duduk serumah dengan keluarga mertua. 


Walaupun keluarga mertua sangat baik, tapi batas-batas sebagai menantu dalam rumah tu saya kena jaga juga. Perangai huduh masa duduk rumah mak di KL masa bujang harus disorok dalam almari. Saya sudah boleh bangun pagi setiap hari! Hahaha.. Bangga rasanya. Tapi, bila balik KL, perangai huduh menjelma semula sebab saya cuma sorok je, bukannya buang. -_-"


Teringin nak ada rumah sendiri, tapi mungkin keadaan belum mengizinkan. Insya Allah, rezeki saya pasti ada. Saya cuma perlu tunggu je. :)


Nota hati: Saya rindu bangat sama kawan-kawan di KL especially Apat & E. Kamu jangan rindu-rindu saya ye.

MySpace








1 comments:

Syahida Alfath said...

Ktorang dh lama tak ronggeng time keje sejak zara takde.
Rindu!

Post a Comment