“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, August 23, 2011

nothing to say

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Lagi 24 hari je saya nak kahwin! Macam tak percaya je saya akan jadi isteri orang. Perasaan? Memang la saya gembira, tapi dalam masa yang sama ada banyak benda yang saya fikirkan. Stress tu hanya Allah swt yang tahu. Memang semua orang yang nak kahwin tu mengalami benda yang sama macam yang saya rasa sekarang ni ke? Owh, maybe I should ask Ummi Aisyah. Tapi memang sangat menyakitkan bila kena fikir banyak perkara padahal sepatutnya saya harus bergembira.

Raya tahun ni pun macam tak ada apa-apa yang menarik. Saya rasa, 3 - 4 bulan berpuasa lagi pun tak apa. Kenapa saya macam ni ye? Hmmm T_T

Perasaan yang tak best ni, please go away~






1 comments:

cik siti said...

kena cpt2 jumpa ummi aisyah utk dapatkan nasihat ye kakak:)

Post a Comment