“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Tuesday, August 16, 2011

Entry Tidak Bernama

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...





Rasa stress bila menguruskan majlis perkahwinan dan menyiapkan tesis projek dalam satu masa. Tu belum campur lagi dengan dugaan-dugaan bulan Ramadhan ni. Hmm semoga Allah s.w.t menguatkan iman saya, emosi saya, semangat saya dan fizikal saya.





Nota hati: Mungkin perlu buat check list mana yang dah disiapkan. Hmmm





2 comments:

cik siti said...

mmg kn buat chclist kakak...nnt terlepas pandang..(kakak..bila nk jd kwn kita dlm blog..hu3)..take care ye dear:)

cik siti said...

he3..sabar ye dik...kena tulis satu2...(jgn lupa jd kawan saya dlm blog tau)..

Post a Comment