“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Monday, July 4, 2011

Cekal dan Tabah. Tu la saya~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Adoyaiii. Baru balik dari melawat bakal family saya, terus takde mood nak menulis chapter baru untuk tesis. -_-" Nak pulak terpaksa melupakan hajat untuk berdating dengan pak teh. Dia balik Malaysia kot! Giler ah! Kira cekal sungguh saya menahan diri untuk ke johor sekali lagi. *senyum palsu*

Ni semua gara-gara orang tersayang yang baru muncul dalam hidup saya. Tidur, makan, mandi, main game, semua ingat dia. Pak teh pun dah jadi orang ketiga tersayang selepas mak. Okeh, tipu. Pak teh masih orang kedua. Tiba-tiba risau pak teh tak mau balik kalau dia baca saya tulis dia orang ketiga. Haha

Hai la En.Tesis tersayang. Kenapa la engkau baru nak jadi orang tersayang dalam hidup aku ni? Tak boleh ke kau pegi main jauh-jauh? Disebabkan nak submit kau bulan 9 ni la, aku terpaksa sayang kau. Kalau tak, jangan kata sebelah mata, pegang pun saya tak hingin!


Lagi 74 hari. Bersabarlah wahai hati~





0 comments:

Post a Comment