“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, June 23, 2011

Update edisi Rajin *inverted comma*

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...


Lama giler kan saya tak update blog ni? Tu pun pasal ternampak status kak ani dekat YM yang kata dah lama dia tak update blog. Huhuu sama la kita, kak ani. Anyway, sebenarnya tiap-tiap hari saya ada benda nak cerita kat blog ni. Tapi masa tak mengizinkan sebab saya busy. *macam la kau tu perdana menteri* :D

Ni pun saya rajinkan diri untuk menulis blog di Perpustakaan Negara ni. Erkk, "rajinkan"? Nampak sangat sebenarnya saya malas nak update blog. Tehehee

Saya dah aim nak siapkan first draft thesis saya bulan September ni. OMG! Kahwin pun bulan September! Sila pengsan sekarang~ Banyak lagi yang belum settle. Sebab tu siang-siang saya menulis tesis, malam-malam saya menjahit untuk buat gift masa majlis saya nanti *muka bangga* 

Eh, takde entry pasal gift DIY saya tu kan? Alaaa...asyik lupa je nak cerita. Tapi bukan sekarang la nak cerita tu, sebab saya nak sambung tulis tesis balik. Next time saya upload gambar gift tu yang menjadi kebanggaan saya. *muka bangga diiringi paluan kompang* Over giler. Hahahaha


Daaaaa~

0 comments:

Post a Comment