“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Thursday, November 5, 2009

LAGU : Mimpi Yang Tak Sudah....

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...


MySpace

hari ni tak tau nk post ape...tapi lately ni aku suka plak dengar lagu ibnor riza ni...tak memberi makna apa-apa pada aku pun....cuma aku suka je dengar.... slow dan tak memeningkan kepala aku di kala aku tengah bertungkus lumus buat report "tersayang" ni....huhuu... enjoy semua~ (nak post lagu kat sini, tak tau plak...so, lirik je la...hehee)

-----------------

Mimpi Yang Tak Sudah

Apa makna impian
Datang dan pergi
Membawa hati
Menyusuri kembali
Jalan-jalan sepi

Kau kah di situ
Yang menantiku
Atau jelmaan
Dalam kenangan
Yang bernama pengalaman

( korus )
Siapakah di antara kita
Dengan rela menjadi pendusta
Siapakah dulu membina harapan
Dan siapa yang memusnahkan impian
Tanpa sebab dan alasan
Kau lahirkan perasaan
Bagai taufan tiba-tiba datang
Dan menghilang

Kau bayang-bayang
Masa nan silam
Ada ketika terbawa-bawa
Oleh resah mimpi yang tak sudah

( ulang korus hingga akhir )

0 comments:

Post a Comment