“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”
RSS
Powered by Blogger.

Friday, November 13, 2009

hari penat sedunia~ huhuu...

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang....


Pada 11.11.2009, bermulalah satu ceritera yang aku tak sangka pun akan terjadi... aku dengan berbesar hatinya bawak adik (anak buah aku) ikut rombongan tadika kakak dia...kononnya nak jadi makcik yang baik la..hehee.. mula-mula memang la adik gembira sebab dapat ikut kakak dia pegi petrosains dan aquaria... semangat betul dia nak pegi tengok ikan....mana la aku tau yang dia akan menangis sepanjang dalam petrosains tu....adehhh... orang petrosians tu pulak, sape la suruh buat tempat tu gelap-gelap...mau taknye adik menangis kat situ...nasib baik la ada ketua rombongan tu...die la yang tolong aku pujuk adik... kalau dia takde, mau makcik dia nangis sama... muahahaaa.. takpe...praktis, nanti kalau dah ada anak sendiri, senang la sikit...hehee..

malas nak cerita panjang-panjang...


"a picture can describe a thousand words.." (^_^)y

--------------------------------------

ni masa adik tgh bersemangat nak pegi ikut kakak (dalam tadika)


keadaan dalam tadika sebelum pegi...belum huru-hara lagi..hehee


dalam bas...


ni la satu-satunya gamba adik yang berjaya diambil dalam petrosains...yang lain semua muka nangis dia je...huhuu


ni da penat menangis la ni...tgh tunggu nak pegi aquaria plak..


ni kakak tengah beratur nak masuk aquaria...ceria je dengan kawan-kawan...tak macam adik...adehhh...


dari kiri: adik, kakak, fatin (kawan kakak)


kakak dengan makciknya yang telah penat...huhuu


budak-budak ni pelik betul...orang lain dah kepenatan, diorang boleh lari-lari lagi... seronok betul jadi budak-budak kan? (^_^)


gambar ni diambil oleh kakak...ye la, asyik gambar diorang je...hehehe..


walaupun penat melayan adik, tapi aku enjoy je... (^,~)y


nasib baik la kat aquaria ni adik tak buat perangai...huhuuu


ni la ketua rombongan yang tolong aku pujuk si adik....nasib baik la dia ada...hehee


enjoy tengok shark feeding...


2 orang penyelam yang bagi shark makan...


dah nak balik...sesi bergambar yang terakhir dari adik... :)


p/s: walaupun aku penat, tapi asalkan kakak dan adik gembira, aku dah cukup bahagia... (^_^)

0 comments:

Post a Comment